طائب در مشهد: انتخابات، نفرت‌پراکنی نیست؛ با نفرت در رقابت، نمی‌توان کشور را اداره کرد اربعین شهدای جمهور در تهران و مشهد برگزار می‌شود تأکید استاندار خراسان‌رضوی بر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات پیش رو ۶۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد از ابتدای سال آسفالت شده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: کارکنان دولت در ساعات اداری حق انجام فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات پس از عملیات مشترک با ارتش یمن برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۳ تیر ۱۴۰۳) ۸ تیرماه، فرصتی مهم برای میثاق با شهید رئیسی شهادت ۳۵۰ معلم و هشت هزار دانش آموز در غزه رئیس سابق شاباک: خطراتی حیاتی اسرائیل را تهدید می‌کند رسانه رژیم صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو (۲ تیر ۱۴۰۳) حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی علیرضا زاکانی منتشر شد + فیلم از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی پورمحمدی منتشر شد + فیلم قاضی‌زاده‌هاشمی: خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود توقف پخش مستند تبلیغاتی زاکانی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی (۲ تیر ۱۴۰۳) ۲۲ متخلف انتخاباتی در فضای مجازی شناسایی شدند (۲ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد

  • کد خبر: ۲۳۱۵۲۹
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد
وزیر کشور گفت: شهید رئیسی نامش در تاریخ می‌ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه همزمان طرح‌های مخابراتی و شهرداری الکترونیک که با حضور وزیر کشور در مجتمع فرهنگی هنری شهدای این شهر برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی اظهار داشت:  همه در سوگ مشترک و عزادار افراد خدمتگزار و کسانی که نامشان به نیکی در تاریخ و میان اقوام و مذاهب مختلف کشور خواهد ماند، هستیم.

وی گفت: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به مردم کردستان داشت و مردم عزیز، خونگرم و بزرگوار این خطه نیز احترام خوبی برای رئیس‌جمهور قائل بودند.

وزیر کشور با بیان اینکه شهر هوشمند از شهرداری الکترونیک می‌گذرد، تصریح کرد: باید زیرساخت‌های لازم فراهم و زمینه خدمتگزاری شایسته به مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی شهرداری الکترونیک بخشی از دولت الکترونیک است، افزود: مقدمه شهر الکترونیک کارهای مخابراتی است که اگر به خوبی صورت نگیرد، دچار ضعف و مشکل خواهیم شد.

وحیدی ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری، ایجاد پارک و مکان‌های تفریحی و اجرای پروژه‌های مخابراتی و فیبر نوری بیان کرد: تلاش در جهت توسعه ارتباطات یک گام مهم در تحقق همه برنامه‌های دیگر از جمله شهر الکترونیک است.

وی اظهار کرد: نمای شهر باید زیبا و مردم بتوانند استفاده هر چه بیشتر را ببرند چراکه پیشرفت در نهایت زیبایی بخشی از معیارهای اسلامی است.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: در شهر اسلامی مودت و محبت به مردم موج می‌زند یعنی همه مردم با هم دوست و ارتباط خوبی داشته و آمادگی رفع مشکلات یکدیگر و کاهش آسیب‌های اجتماعی را دارند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->